Режим роботи закладу
7:30 – 8:10 Прийом, огляд дітей
- вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею -водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини зацікавленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо;
- відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я , самопочуття, настрій дитини тощо;
- під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін.
- ранкова гімнастика-фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день.
8:10 – 8:20 Підготовка до сніданку
- вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм;
- для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти.
8:20 – 8:50 Сніданок
- під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини;
- слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу;
- у разі потреби догодовує дитину.
8:50 – 9:05 Підготовка до занять
- вихователь готує матеріал до занять;
- діти самостійно грають.
9:05 – 9:45 Заняття
- проводяться відповідно до розкладу та методиці виховання дітей.
9:45 – 10:30 Підготовка до прогулянки
- вихователь привчає дітей кладати іграшки;
- діти відвідують туалетну кімнату;
- вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю;
- під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо.
10:30 – 12:00 Прогулянка
- вихователь проводить спостереження за об’ектами живої та неживої природи на території садочка, рухливі, малорухливі ігри, індивідуальну роботу з окремими дітьми, організовує самостійні ігри дітей.
12:00 – 12:20 Повернення з прогулянки, підготовка до обіду
- вихователь вчить дітей правильно та послідовно роздягатись,складати речі у шафу, мити руки та вмивати обличчя, правильно користуватись своїм рушником, тощо;
- вихователь організовує самостійні ігри дітей.
12:20 – 12:50 Обід
- вихователь вчить дітей самостійно вживати їжу, бути охайним, не розмовляти під час їжі тощо.
12:50 – 13:00 Підготовка до сну
- вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини;
- у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко.
13:00 – 15:00 Сон
15:00 – 15:30 Поступовий підйом та гімнастика пробудження
15:30 – 16:10 Ігри, індивідуальна робота з дітьми
- відповідно до плану роботи вихователя.
16:10 – 16:20 Підготовка до вечері
- відвідування туалетної кімнати, виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей.
16:20 – 16:50 Вечеря.
16:50 – 18:00 Підготовка до прогулянки
Прогулянка.
Індивідуальна робота з дітьми.
Робота з батьками.
Повернення дітей додому.