Іршавський дошкільний навчальний заклад № 2 "Сонечко"
 
Відомо навіть малюку, як добре жити в дитсадку. Прийшов - вітайся: «Добрий ранок!» Мий руки і куштуй сніданок. Немає часу на ниття, бо ждуть цікаві заняття: музичне, ліпка, малювання, ще й порахуємо старанно, розучим вірш, розкажем казку. Спіймати м'ячик? Та будь ласка! Що ще? На вулицю - гуляти, в рухливі ігри дружно грати. Ось «Гуси-гуси», «Коровай», «Автомобілі» - обирай. Обід. Поспати не забув.Так не помітно день минув!

Режим роботи закладу

 

Дошкільний навчальний заклад працює щодня  з понеділка по пятницю з 7.30 -18.00 за к.ч

 

 

 Пропонуємо ознайомитись з режимом дня дитини в нашому садочку:

 

 

7:30 – 8:10  Прийом, огляд дітей

 

 - вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею -водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини зацікавленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо;

 - відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я , самопочуття, настрій дитини тощо;

 - під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін.

 - ранкова гімнастика-фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день.

 

8:10 – 8:20    Підготовка до сніданку

 

- вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм;

 - для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти.

 

8:20 – 8:50   Сніданок

 

 - під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини;

 - слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу;

 - у разі потреби догодовує дитину.

 

8:50 – 9:05   Підготовка до занять

 

 - вихователь готує матеріал до занять;

 - діти самостійно грають.

 

9:05 – 9:45   Заняття

 

 - проводяться відповідно до розкладу та методиці виховання дітей.

 

9:45 – 10:30   Підготовка до прогулянки

 

 - вихователь привчає дітей кладати іграшки;

 - діти відвідують туалетну кімнату;

 - вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю;

 - під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо.

 

10:30 – 12:00      Прогулянка

 

 - вихователь проводить спостереження за об’ектами живої та неживої природи на території садочка, рухливі, малорухливі ігри, індивідуальну роботу з окремими дітьми, організовує самостійні ігри дітей.

 

12:00 – 12:20       Повернення з прогулянки, підготовка до обіду

 

  - вихователь вчить дітей правильно та послідовно роздягатись,складати речі у шафу, мити руки та вмивати обличчя, правильно користуватись своїм рушником, тощо;

 - вихователь організовує самостійні ігри дітей.

 

12:20 – 12:50      Обід

 

 - вихователь вчить дітей самостійно вживати їжу, бути охайним, не розмовляти під час їжі тощо.

 

12:50 – 13:00         Підготовка до сну

 

 - вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини;

 - у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко.

 

13:00 – 15:00       Сон

 

15:00 – 15:30       Поступовий підйом та гімнастика пробудження

 

15:30 – 16:10       Ігри, індивідуальна робота з дітьми

 

- відповідно до плану роботи вихователя.

 

16:10 – 16:20       Підготовка до вечері

 

- відвідування туалетної кімнати, виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей.

 

16:20 – 16:50       Вечеря.

 

16:50 – 18:00        Підготовка до прогулянки

 

Прогулянка.

Індивідуальна робота з дітьми.

Робота з батьками.

Повернення дітей додому.